a4 team
referenciák

Az a4team-ről

Milyen problémákkal keres meg minket a legtöbb ügyfelünk? Alacsony árrés mellett szeretnének minél nagyobb volumenben értékesíteni, sokszor telített piacon. Az A4Team pontosan ugyanilyen paraméterekkel érkezett hozzánk. Mivel nagyon kevés erőforrás állt rendelkezésre, ezért a meglévő „konfigurációból” kellett kihozni a maximumot.

Ehhez egy olyan, szaggatás nélkül futó marketingrendszert kellett kidolgoznunk egy viszonylag gyengébb „hardverre”, amely képes hosszú távon, kézzel fogható és kiszámítható bevétel-növekedést elérni. Így klaviatúrát ragadtunk és megírtuk a legfrissebb marketing programunkat.

Start marketing

Csak jó alapra lehet építeni – és tuningolni, tartják az építészek és a számítástechnikai szakértők: mi azonban azt is tudjuk, hogy fájdalmas beruházások nélkül is fel lehet pörgetni egy üzlet teljesítményét, ha a megfelelő algoritmusok hajtják a gépezetet. Mint minden jól működő rendszerhez, ehhez is részletes és precíz tervezésre volt szükség: ezért az ügyfelünknél is alapos elemzést folytattunk a piacról, a lehetőségekről és a lehetséges kitörési pontokról.

Mint egy jó töredezettség mentesítő, úgy tettük helyére az összeillő elemeket: így állt össze a vállalat sikerstratégiája, amely kézzel fogható teljesítmény- és bevétel növekedést eredményezett. A stratégiába beválogatott eszközöket úgy állítottuk össze és állítottuk csatasorba, hogy azok egymást erősítve és rendszerezve működjenek.

Social media marketainment

Nagyon sok vállalkozás képtelen eladni a Facebookon keresztül. Pedig a problémák megfelelő dekódolását követően a közösségi média is jövedelmező forrássá változhat a megfelelő rendszer segítségével. Erre alapozva, a megfelelő körültekintéssel kezdtük el organikusan és megfelelően célzott hirdetésekkel új felhasználókkal feltölteni a rajongói tábort annak érdekében, hogy kizárólag releváns, valóban a célcsoportba tartozókat verbuváljunk.

Ennek eredményeként mostanra a Facebookon keresztül realizált bevételben 133,58%-os növekedést értünk el, megtízszereztük a rajongói tábor méretét és olyan közösséget építettünk, amely aktív, lojális, a márkát jól ismerő felhasználókból áll.

adatbázis marketing

Te hány hírlevelet kapsz naponta és ebből mennyit olvasol el ténylegesen? Míg – néhány kivételtől eltekintve –mások akciókról, újdonságokról írnak, addig az általunk elkészített levelek mindegyike olyan többletértéket képvisel, ami drasztikusan növeli a megnyitási arányokat. Kiteszteltük, kikísérleteztük és folyamatosan frissítjük ezeket a leveleket: így tartjuk a megnyitási arányt tartósan 25% felett.

A heti levelezést szintén integráltuk a rendszerbe és összehangoltuk a többi eszközzel annak érdekében, hogy egymást erősítsék az elemek. A marketing konfiguráció így hatványozza az eredményeket:a teljes havi bevételének stabilan 8-10%-hoz járulnak hozzá a levelek.

Szeretnél hasonlóan ütős eredményeket elérni? Tarts velünk és ismerd meg, hogyan törhetsz a csúcsra még a leglehetetlenebb piacokon is!