chrono
referenciák

Chrono Kft.

Az idő pénz... Ügyfelünk esetében ez szó szerint értendő, hiszen divat és luxusórák magyarországi forgalmazásával foglalkozik. Egy ilyen kis országban, hogy lehet élre törni a felső kategóriás órák piacán? Vagy nagyobb piaci részesedést szerezni a divat szegmensben?

Ügyfelünk széles piaci ismerettel rendelkezik nem csak a hazai piacon, de nemzetközi vizeken is, így meglátta a PR-ban rejlő lehetőségeket. A közös együttműködésünk célja, hogy Magyarországon is ismertté és népszerűvé tegyük az olyan órák viselését, mint a TAG Heuer, a Longines, a Frederique Contstant vagy a Guess, és növeljük a viszonteladók forgalmát. Jogosan merülhet fel a kérdés, hogyan tudunk minden márka számára egyedi stratégiát kialakítani, és a hasonló szegmensbe tartozó termékekkel külön-külön is kitűnni a piacon? A feladat nagy kihívást jelent, és itt kötelező elmerülni az apró részletekben...

A közös munka alapjához minden brand esetében egy részletes stratégiai tervet dolgozunk ki, amelynek fókuszában a márkákra és a fogyasztókra jellemző piaci sajátosságok álltak. Az alapkövet pedig egy olyan gyűjtőoldal megtervezése jelentette, amely türközi a luxus órák viselésével járó életérzést. A marketing eszközök összehangolásától pedig hosszú távon a viszonteladók forgalmának növelését várjuk.

start marketing

Minden márka számára külön start marketinget készítettünk, amelyekben nagy hangsúlyt kaptak a piacon elérhető konkurensek és a közöttük lévő átfedések. Komoly elemzést szántunk az alternatív lehetőségek feltérképezésére, és megvizsgáltuk a nemzetközi és a hazai fogyasztói trendeket. A márkák jellemzőit és a hozzájuk tartozó célcsoport várható tulajdonságait nagy gondossággal dolgoztuk ki, így teremtettük meg a lehetőséget a kifinomultabb kommunikációra.

A dokumentációban kitértünk a márkákat összefogó gyűjtőoldal megtervezésére, ezzel egyedülálló felületetet teremtünk az órákat kedvelők számára. Nem csak a kollekciók megtekintésére és a viszonteladók elérhetőségének bemutatására fogunk fókuszálni, hanem a márkákat érintő híreknek is jelentős tartalmat szánunk. Így a PR tevékenység a weboldalon is fellelhető, és összehangolható a különböző marketing eseményekkel, amelyek a márka imázsát építik.

light marketing

A hazai életben a luxusórák köre szűk piacot érint, viszont itt is hatalmas a verseny. A divat vonal pedig még nagyobb kihívást tartogat. Miért fogják venni a mi termékünket?

A stratégia kialakításához kulcsfontosságú a hazai piac ismerete, a konkurensek aktivitásának a figyelemmel kísérése és az ezekre való megfelelő reagálás.

A piac különlegessége, hogy nem az árversenyen és a szolgáltatási paletta sokszínűségén van a hangsúly, hanem a márkákhoz kapcsolódó PR-ban. Így olyan eseményeken is részt vettünk, mint a Basel Word Nemzetközi Óra- és Ékszer kiállítás, vagy a WTCC Hungaroring.