fisher
referenciák

A fisher-ről

Tüzesen süt le a nyári nap sugára… a nyári forróságban a klímaberendezések importőreinek és márkaképviseleteinek sem hoz enyhülést a hűsítő szellő, ugyanis kevés olyan piac létezik ma, amelyik ennyire függne az időjárástól és a kánikulától. A feladat adott volt: dolgozzunk ki egy olyan kampányt, amely képes rugalmasan reagálni az időjárás változékonyságára, kézzelfogható növekedést eredményez az értékesítésben, szembemegy a klímás piaccal és egy orkán erejével, süvítve ébreszti fel a márka iránti vágyat a potenciális vásárlók körében. Így hát bekapcsoltuk a légkondit, klaviatúrát ragadtunk és létrehoztuk azt a stratégiát, amely alapjaiban felforgatta a klíma piacot.

Start marketing

Miért égetően nehéz egy klímamárkának a sikerstratégiáját megalapozni? Mert a vevők alapvetően nem ismerik a berendezéseket, a köztük lévő különbségeket, sokszor csak márka alapján döntenek. Ezért szükség volt egy egészen újszerű megközelítésre mind a kommunikációban, mind a fogyasztók edukációjában.

A stratégiaalkotás mindig túlmutat egy-egy kampányon: hosszú távon, akár 5-10 éves távlatban meghatározza a főbb irányvonalakat és azokat a kulcspontokat, amely a hatékony marketingkommunikációhoz szükséges. A Fisher klíma esetében ráadásul teljesen a 0-ról kellett építkeznünk. Egy olyan piacon, ahol a „szellő se jár” elsőre könnyűnek tűnik kitűnni a tömegből, azonban ügyeltünk arra, hogy egy versenytárs esetleges támadása ellen is bombabiztos védelmet adjon a stratégia. Lefektettük közösen a célokat, és egyetlen célrendszerré gyúrtuk. Ezt követően már biztos alapokra építhettük fel a kampányt.


microsite Nyerőklíma.hu

Hiába írsz tökéletes szövegeket, állítod be jól a kampányaidat és válogatod össze a legjobb eszközöket, ha a felhasználók ugyan már égnek a vágytól, hogy vásároljanak tőled, de egy számukra korábban nem ismert márka beszél hozzájuk. Akár egy jeges koktél a tikkasztó forróságban, úgy fagyasztottuk le ezt a problémát egy könnyen megjegyezhető és beszédes microsite létrehozásával, amely minden szükséges információt tartalmazott, amelyre a fogyasztóinknak szüksége volt: lelőhelyek, regisztrációs űrlap és tippek ahhoz, hogyan válasszanak klímaberendezést. A teljes kampány során ezt az oldalt kommunikáltuk.

PPC hirdetések

Rengeteg felhasználó otthonának árnyékában, vagy vízközelben próbálta átvészelni a tikkasztó forróságot. Tudtuk azonban, hogy mind a közösségi médiafelületeken, mind pedig a Google keresőjén keresztül el lehet érni őket, így útnak indítottuk a kattintás alapú hirdetéseket.

A kampány teljes ideje alatt folyamatosan ellenőriztük, hogy nem hevültek-e túl a költségmutatók és releváns látogatók érkeznek-e. Szükség szerint finomítottunk a beállításokon annak érdekében, hogy enyhítsünk az átkattintási költségeken, és még pontosabban tudjuk megcélozni a célcsoportunkat.

Rádió

Mitől lesz egy rádióreklám égetően ütős? Kellően figyelemfelkeltőnek, érdekesnek és egyszerűnek kell lennie ahhoz, hogy a célcsoport felkapja a fejét és égjen a vágytól, hogy enyhítse a problémáját. Médiavásárlóink lehűtött árakat biztosítottak az egyetlen országos kereskedelmi rádióban, ahol két hétig futott kampányunk, összhangban a többi kommunikációs elemmel.

Hogyan végződött mindez? A tervezett 19,5%-os növekedéshez képest 25,51%-al nagyobb forgalmat bonyolítottak le a viszonteladók a kampány időszakában. A siker nem maradt el, amelynek Te is részese lehetsz, még akkor is, ha minden körülmény ellened játszik. Tarts velünk a fejlődés útján és lépj a még sikeresebb vállalkozók táborába!