sk trend
referenciák

SK Trend

Az SK Trend Kft. a magyarországi biztosítási és pénzügyi informatikai rendszerek piacának meghatározó szereplője. A tizenhárom éves múlttal rendelkező vállalat, biztosítási informatikai rendszerek fejlesztésével és ezek üzemeltetésével foglalkozik.

A szűk, de annál érdekesebb piac működésére az ügyfélnek teljes rálátása volt, a marketing stratégia kidolgozása azonban már közös munka eredménye. Azoknak a felhasználóknak az oktatását tűztük ki célul, akik nyitottak a pénzügyi kultúra mélyebb megismerésére. Az értékesítési csatorna kialakítása roppant összetett feladatnak bizonyult, hiszen külön válik a felhasználó és a döntéshozó szerepköre. Ezért egy alulról felfelé irányuló stratégiát határoztunk meg, melynek fókuszába az adatbázis építést helyeztük. Az eszközök összehangolása révén megszületett a Sikertréning. A szakmai tanulmány jó szűrűnek bizonyult a fogyasztók szegmentálására, így elkezdődött az SK Trend ügyfélkörének gyarapítása.

facebook menedzsment

Egy piac, ahol nem a vevőt kell meggyőzni...

Az SK Trend Kft. kommunikációs útvonala a legtapasztaltabb marketinges számára is tartogat kihívásokat. Itt különválik a felhasználó és a döntéshozó szerepköre, ami a megszokottól eltérő stratégiát igényel. Elsődleges célunk a vállalkozás szolgáltatásainak megismertetése a célközönséggel, oly módon, hogy vágyat teremtünk a siker iránt.
Célunk, hogy a kis- és közepes vállalkozások nélkülözhetetlen potenciált és lehetőséget lássanak az SK Trend rendszereinek a használatában és átvezessük őket az egytermékes értékesítési modellből a komplex szemléletbe.

A Facebook kiváló csatorna a vágy elmélyítésére, de az igazi áttörést az adatbázis marketing hozta meg... jöjjön a Sikertréning.


adatbázis marketing

Hosszú távú célunk egy egységes biztosítási kultúra kialakítása, amely hozzájárul a biztosításközvetítők növekvő sikereihez, mind a biztosítótársaságok versenyéhez, a közvetítők és az ügyfelek növekvő nyereségéhez.

Az elismerés utáni igényre alapozva megterveztük az adatbázis marketing folyamatát, amelynek fókuszában egy oktató sorozat áll, ez pedig a Sikertréning. A csavar azonban csak most jön...

Nem a döntéshozót célozzuk, hanem a rendszerhasználókat, hogy ők gyakoroljanak hatást vezetőik felé. Több idő, több ügyfél, több pénz...

A szegmentáció meghozta a várt sikert, hiszen a levelek megnyitási aránya több esetben is az átlagos 10-12% négyszeresére duzzadt. A tudatos tervezéssel és a körültekintő terv felállításával ma már az SK Trend olyan ügyfelekkel dolgozik együtt, akik hosszú távon támogatják őket küldetésük megvalósításában.