Sencor
referenciák

Az sencor-ról

Hogyan keltettünk életre a hipermarketek polcairól egy konyhai és háztartási készülékeket gyártó cég márkáját? Az évek óta tartó töretlen együttműködés során több tucatnyi kampánnyal és folyamatos kommunikációval varázsoljuk el a női szíveket. A színes kampányforgatagban egyaránt volt már sikeres termékbevezetés, számos szezonális kampány és karácsonyi promóció egyaránt. Évről évre együtt alkotjuk meg a jövőt a márkával, és a rendszerezett márkakommunikációval közösen írjuk a siker történetét.

Közösségi média menedzsment

A márka tündöklését az igazi márkahű rajongók adják, akiket minden nap egy csodálatos utazásra kalauzolunk el a közösségi média felületeken. A könnyed, sokszínű és érdekes tartalmakkal folyamatosan fenntartjuk az érdeklődést a márka iránt. Így teremtünk biztos alapot azokhoz a kampányokhoz, amelyek egyszerre, egy időben koncentráltan erősítik a márkát.

A Facebook rajongói tábor szinte a nulláról indult, amikor átvettük a kezelését. Mostanra követőink 25-30%-a találkozik üzeneteinkkel átlagosan naponta, amely a színes tartalmaknak, az egyedi interaktivitást kiváltó bejegyzéseinknek és annak köszönhető, hogy a rajongótábor valódi márkahű felhasználókból áll. Szinte mindennapossá váltak azok a kiugró eredmények is, amelyek ügyfelünk szívét is megdobogtatják. Ilyenkor általában:

  • megtöbbszörözzük a Facebook rajongói tábor méretét
  • 10 milliós megjelenést érünk el a közösségi médiában több mint 4 millió felhasználón keresztül
  • esetenként olyan applikációkat futtatunk, amelyekkel akár 10.000 új feliratkozót is gyűjtünk.
  • Az applikációkban egyedi funkciók segítségével jelentős virális eléréssel tovább növeljük a márkaismertséget

Adatbázis marketing

Hogyan válunk képessé varázslatos eredményeket elérni az értékesítésben is? A közösségi média mellett, ahhoz szorosan hozzákapcsolva heti szinten tartjuk a kapcsolatot a célcsoporttal, ahol érdekes tippekkel, trükkökkel, receptekkel és hasonló, számukra releváns tartalommal fenntartjuk a kíváncsiságot és az érdeklődést a márka iránt.

Mindez hozzájárul ahhoz, hogy két kampány között is friss maradjon az adatbázis és a rajongói tábor, amelyre hatékonyabban építhetjük a következő reklámhadjáratot. Ezen felül teret kap a folyamatos márkaépítés, a feliratkozók edukációja és új termékek megismertetése a célcsoporttal.

Példát mutatunk

Az együttműködéssel töltött évek során azt tapasztaltuk, hogy a Magyarországon bevezetett kampány, eszközt vagy kreatív néhány hónappal később – az anyavállalaton keresztül – több külföldi országban is megjelenik: a külföldi menedzsment általános érvényűen bevezeti azokat a megoldásoldásokat, amelyek itthon nagy sikert aratnak.

Nem volt szükség sem boszorkányságra, sem fekete mágiára mindehhez, csupán a megfelelő stratégiát kellett kikevernünk az összetevőkből. A rendszer esszenciáját a folyamatosság és az eseti kampányok megfelelő aránya adja: a folyamatos kommunikációval fenntartjuk a márka iránt elkötelezettek érdeklődését, az eseti kampányokat így biztosabb alapokra építhetjük fel, megtöbbszörözve a hatékonyságot.