Közösségi média menedzsment
A márka tündöklését az igazi márkahű rajongók adják, akiket minden nap egy csodálatos utazásra kalauzolunk el a közösségi média felületeken. A könnyed, sokszínű és érdekes tartalmakkal folyamatosan fenntartjuk az érdeklődést a márka iránt. Így teremtünk biztos alapot azokhoz a kampányokhoz, amelyek egyszerre, egy időben koncentráltan erősítik a márkát.
A Facebook rajongói tábor szinte a nulláról indult, amikor átvettük a kezelését. Mostanra követőink 25-30%-a találkozik üzeneteinkkel átlagosan naponta, amely a színes tartalmaknak, az egyedi interaktivitást kiváltó bejegyzéseinknek és annak köszönhető, hogy a rajongótábor valódi márkahű felhasználókból áll. Szinte mindennapossá váltak azok a kiugró eredmények is, amelyek ügyfelünk szívét is megdobogtatják. Ilyenkor általában:
- megtöbbszörözzük a Facebook rajongói tábor méretét
- 10 milliós megjelenést érünk el a közösségi médiában több mint 4 millió felhasználón keresztül
- esetenként olyan applikációkat futtatunk, amelyekkel akár 10.000 új feliratkozót is gyűjtünk.
- Az applikációkban egyedi funkciók segítségével jelentős virális eléréssel tovább növeljük a márkaismertséget
Adatbázis marketing
Hogyan válunk képessé varázslatos eredményeket elérni az értékesítésben is? A közösségi média mellett, ahhoz szorosan hozzákapcsolva heti szinten tartjuk a kapcsolatot a célcsoporttal, ahol érdekes tippekkel, trükkökkel, receptekkel és hasonló, számukra releváns tartalommal fenntartjuk a kíváncsiságot és az érdeklődést a márka iránt.
Mindez hozzájárul ahhoz, hogy két kampány között is friss maradjon az adatbázis és a rajongói tábor, amelyre hatékonyabban építhetjük a következő reklámhadjáratot. Ezen felül teret kap a folyamatos márkaépítés, a feliratkozók edukációja és új termékek megismertetése a célcsoporttal.
Rádió kampányok
Az igazán látványos eredmények eléréséhez integráltan kezeljük az összes eszközt, még a rádió reklámokat is. A SENCOR visszatérő vendég például a Class FM-en, ahová médiavásárlóink rendszeresen vonzó ajánlattal tudnak előállni. Nem volt ez másként a 2016-os húsvéti kampány időszakában sem, ahol az országos megjelenést felfűztük egy füzérre. Így a rovatszponzorációt egy erőteljes rádiókampánnyal támogattuk meg, és az ott elhangzott üzenetek visszaköszöntek az összes egyéb csatornán is.
Banner kampányok
Tudtad, hogy a bannervakság szinte teljesen lekorlátozódik a szürke és semmitmondó bannerekre? Egy igazán ütős, színes, a célcsoport figyelmét megragadó grafikai megjelenés a megfelelő médiában elhelyezve rendkívül hatásos tud lenni. Veterán grafikusaink pontosan tudják azt, hogyan hathatnak a felhasználók érzékeire. Így a SENCOR rendszeresen él is a lehetőséggel: olyan tekintetmágnes bannereket helyezünk ki a legnagyobb portálokon, amelyek átkattintási aránya messze felülmúlja a képzeletet.
PPC kampányok
A hagyományos reklámeszközökön – mint amilyen a rádió, vagy a 2015 karácsony előtt futó televíziós kampány volt– túl a SENCOR a modern online eszközöket is hatékonyan alkalmazza. A kattintás alapú kampányok hatékonyan támogatják a folyamatos és az eseti kampányokat, hiszen a PPC hirdetéseket szintén integráljuk minden esetben a rendszerbe: legyen szó Facebook, Adwords kereső, display, vagy Youtube hirdetésekről.
Példát mutatunk
Az együttműködéssel töltött évek során azt tapasztaltuk, hogy a Magyarországon bevezetett kampány, eszközt vagy kreatív néhány hónappal később – az anyavállalaton keresztül – több külföldi országban is megjelenik: a külföldi menedzsment általános érvényűen bevezeti azokat a megoldásoldásokat, amelyek itthon nagy sikert aratnak.
Nem volt szükség sem boszorkányságra, sem fekete mágiára mindehhez, csupán a megfelelő stratégiát kellett kikevernünk az összetevőkből. A rendszer esszenciáját a folyamatosság és az eseti kampányok megfelelő aránya adja: a folyamatos kommunikációval fenntartjuk a márka iránt elkötelezettek érdeklődését, az eseti kampányokat így biztosabb alapokra építhetjük fel, megtöbbszörözve a hatékonyságot.