extol
referenciák

Az EXTOL Magyarország-ról

Hogyan kovácsoltunk a szürke acélból és elektromos kéziszerszámokból színes és érdekes történetet? Az EXTOL néhány évvel ezelőttig szinte teljesen ismeretlen volt a hazai barkácslelkű szakik és a kisiparosok körében. A feladat tehát adott volt: egy vékonyra faragott marketingbüdzsével egy olyan marketing gépezetet kellett megalkotnunk, amely egyszerre támogatja a viszonteladói hálózatot, támogatja az értékesítést és fokozatosan növeli a márkaismertséget hazánkban.

Start marketing

Hogyan kovácsolunk a szürke acélból és az elektromos kéziszerszámokból egyre színesebb és érdekesebb történetet? Az EXTOL márkaismertsége már a hazai megjelenése óta dinamikusan növekedett a barkácslelkű szakik és a kisiparosok körében. Erre a lendületre segítünk rá nap mint nap: egy olyan marketing gépezetet alkottunk meg, amely egyszerre támogatja a viszonteladói hálózatot, előremozdítja az értékesítést és tovább öregbíti a márka hírnevét hazánkban.

közösségi média menedzsment

Miért működik a színes és érdekes tartalomgyártás? Mert közösségünket együtt építjük meglévő rajongóinkkal, bevonva őket az alkotás folyamatába. A tábor folyamatosan követi a márkát reagál az üzenetekre és a felhívásokra, és szívesen fogyasztja a tartalmakat, amelyekkel még hatékonyabb szerszámhasználókká válhatnak. Mindez fokozatosan növeli az értékesítési számokat, amely végső soron a legfőbb cél.

Mikor lesz kész az alkotás? Ez egy véget nem érő, de kifizetődő barkácsmunka, amely számtalan lehetőséget rejt magában. Míg mások arról panaszkodnak, hogy posztjaik maroknyi felhasználóhoz jutnak csak el organikusan, addig a márka minden egyes üzenete átlagosan a tábor egyharmadát-egynegyedét megtalálja. Ugyanebből a forrásból hatékonyan építjük az adatbázist, csiszoljuk annak összetételét és töltjük fel releváns feliratkozókkal.

Szeretnél Te is hasonlóan eredményes gépezetet építeni saját vállalkozásod számára? Tarts velünk és állítsuk össze együtt vevőszerző gépezeted.