facebook menedzsment
Egy piac, ahol nem a vevőt kell meggyőzni...
Az SK Trend Kft. kommunikációs útvonala a legtapasztaltabb marketinges számára is tartogat kihívásokat. Itt különválik a felhasználó és a döntéshozó szerepköre, ami a megszokottól eltérő stratégiát igényel. Elsődleges célunk a vállalkozás szolgáltatásainak megismertetése a célközönséggel, oly módon, hogy vágyat teremtünk a siker iránt.
Célunk, hogy a kis- és közepes vállalkozások nélkülözhetetlen potenciált és lehetőséget lássanak az SK Trend rendszereinek a használatában és átvezessük őket az egytermékes értékesítési modellből a komplex szemléletbe.
A Facebook kiváló csatorna a vágy elmélyítésére, de az igazi áttörést az adatbázis marketing hozta meg... jöjjön a Sikertréning.
adatbázis marketing
Hosszú távú célunk egy egységes biztosítási kultúra kialakítása, amely hozzájárul a biztosításközvetítők növekvő sikereihez, mind a biztosítótársaságok versenyéhez, a közvetítők és az ügyfelek növekvő nyereségéhez.
Az elismerés utáni igényre alapozva megterveztük az adatbázis marketing folyamatát, amelynek fókuszában egy oktató sorozat áll, ez pedig a Sikertréning. A csavar azonban csak most jön...
Nem a döntéshozót célozzuk, hanem a rendszerhasználókat, hogy ők gyakoroljanak hatást vezetőik felé. Több idő, több ügyfél, több pénz...
A szegmentáció meghozta a várt sikert, hiszen a levelek megnyitási aránya több esetben is az átlagos 10-12% négyszeresére duzzadt. A tudatos tervezéssel és a körültekintő terv felállításával ma már az SK Trend olyan ügyfelekkel dolgozik együtt, akik hosszú távon támogatják őket küldetésük megvalósításában.
kiállítás marketing
Az SK Trend Kft. részt vett a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége által szervezett konferencián, amelyre szintén együtt készültünk. A kiállítás célja az volt, hogy megismertessük az alkuszcégek vezetőit az SK Trend termékeivel és a vállalat profiljával. Továbbá minél több döntéshozó elérhetőségét megszerezni, akikkel később az adatbázis marketing keretén belül kommunikálni tudunk.
A logózott ajándéktárgyak mellett ki akartunk tűnni a szürke standok sorából, amit egy különleges játékkal valósítottunk meg. Az érdeklődők lufikat pukkaszthattak ki, amelyek ajándékokat rejtettek. Ezzel biztosítani tudtuk a szórakozást és az élményt is a felhasználók számára, így még szívesebben fogadták a későbbi felkereséseket.