start marketing
Minden márka számára külön start marketinget készítettünk, amelyekben nagy hangsúlyt kaptak a piacon elérhető konkurensek és a közöttük lévő átfedések. Komoly elemzést szántunk az alternatív lehetőségek feltérképezésére, és megvizsgáltuk a nemzetközi és a hazai fogyasztói trendeket. A márkák jellemzőit és a hozzájuk tartozó célcsoport várható tulajdonságait nagy gondossággal dolgoztuk ki, így teremtettük meg a lehetőséget a kifinomultabb kommunikációra.
A dokumentációban kitértünk a márkákat összefogó gyűjtőoldal megtervezésére, ezzel egyedülálló felületetet teremtünk az órákat kedvelők számára. Nem csak a kollekciók megtekintésére és a viszonteladók elérhetőségének bemutatására fogunk fókuszálni, hanem a márkákat érintő híreknek is jelentős tartalmat szánunk. Így a PR tevékenység a weboldalon is fellelhető, és összehangolható a különböző marketing eseményekkel, amelyek a márka imázsát építik.
light marketing
A hazai életben a luxusórák köre szűk piacot érint, viszont itt is hatalmas a verseny. A divat vonal pedig még nagyobb kihívást tartogat. Miért fogják venni a mi termékünket?
A stratégia kialakításához kulcsfontosságú a hazai piac ismerete, a konkurensek aktivitásának a figyelemmel kísérése és az ezekre való megfelelő reagálás.
A piac különlegessége, hogy nem az árversenyen és a szolgáltatási paletta sokszínűségén van a hangsúly, hanem a márkákhoz kapcsolódó PR-ban. Így olyan eseményeken is részt vettünk, mint a Basel Word Nemzetközi Óra- és Ékszer kiállítás, vagy a WTCC Hungaroring.
facebook menedzsment
A márkák számára külön közösségi oldalakat hoztunk létre, és elkezdtük a célcsoport személetmódjának formálását, valamint a termék iránti vágy elmélyítését. Az új oldalakat fizetett hirdetésekkel tettük láthatóvá, így gyorsan megindult a rajongószerzés.
Miért nagy kihívás ez a feladat?
Mert a téma megköveteli az elegáns kommunikációt, itt nincs láljkolj és nyerj típusú játék, lazaság, és vicc áradat…ellenben az érdeklődő megtalál minden olyan információt, ami támogatja a vásárlói döntés meghozatalában.
És itt még nincs vége...
A közel azonos piacokon meg kell találni a márkákban rejlő különbséget, és ezt be kell építeni a kommunikációba, egyértelművé kell tenni az olvasók számára, hogy mire van szükségük. Hiszen minden sikeres üzletember tudja, hogy az idő pénz...mi pedig megmutatjuk a rajongóknak, hogy milyen órán érdemes ezt követni.